Projekt ewaluacji
WYMAGANIE: 3
«Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej»
PROJEKT EWALUACYJNY PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 21
W RZESZOWIE
NA ROK SZKOLNY 2015/16
TYTUŁ PROJEKTU:
WSZECHSTRONNE STYMULOWANIE ROZWOJU DZIECI POPRZEZ KSZTAŁCENIE UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH
WYMAGANIE: 3
„Dzieci nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej”
CELE EWALUACJI:
- Rozbudzanie dziecięcej aktywności i samodzielności poprzez działania z zakresu edukacji matematycznej.
- Nabywanie wiadomości i umiejętności potrzebnych do rozpoczęcia szkolnej edukacji matematycznej.
- Stwarzanie warunków sprzyjających zdobywaniu kompetencji matematycznych w toku zabawy.
- Kształtowanie odporności emocjonalnej koniecznej do radzenia sobie z zadaniami matematycznymi.
PYTANIA KLUCZOWE:
- Czy poprzez działania z zakresu edukacji matematycznej rozbudzana jest dziecięca aktywność i samodzielność?
- Czy nabywane wiadomości i umiejętności matematyczne przygotowują do rozpoczęcia edukacji matematycznej w szkole?
- Czy dziecko wykorzystuje swoje umiejętności matematyczne w trakcie zabaw tematycznych, dydaktycznych, badawczych?
- Jakie metody i formy pracy wykorzystują nauczyciele organizując zajęcia z zakresu edukacji matematycznej?
KRYTERIA SUKCESU:
- Trafność działań w rozbudzaniu aktywności i samodzielności dzieci.
- Możliwość działań przedszkola w przygotowaniu dzieci do rozpoczęcia edukacji matematycznej w szkole.
- Wykorzystanie przez...