Dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla zalogowanych!


Literka jest portalem stworzonym specjalnie dla nauczycieli. Znajdziesz u nas artykuły i materiały pomocne w pracy, porady prawne, aktualności ze świata oświaty.


Aby publikować własne materiały oraz otrzymać pełen dostęp do portalu , Zaloguj się.

Nie masz konta ? Zarejestruj się za darmo !

Zakończenie roku szkolnego i pożegnanie klas III w gimnazjum

Data dodania: 2004-05-03 08:30:00
Przesyłam sprawdzony scenariusz zakończenia roku szkolnego w naszej szkole.Scenariusz zakończenia roku szkolnego
Pożegnanie uczniów klas III gimnazjum



I Część oficjalna

1. Polonez ( uczniowie klas III)
2. Uczniowie klas III powrót ( muzyka)

Witam wszystkich na uroczystości zakończenia roku szkolnego ---------- oraz na pożegnaniu klas trzecich.
Do hymnu –
Po hymnie
Proszę o zabranie głosu panią dyrektor i przybyłych gości – prowadząca

3. Wystąpienie pani dyrektor
4. Wystąpienie zaproszonych gości
5. Teraz czas na wyróżnienia . Proszę panią dyrektor i wychowawców klas I i II o wręczenie świadectw z wyróżnieniem i nagród
( prowadząca)

ŚWIADECTWA Z WYRÓŻNIENIEM - KLASY I i II

6. Nadszedł czas pożegnania uczniów klas III ( prowadząca)
7. Wystąpienie p. dyrektor ( pożegnanie klas III)
8. Uczniowie klas III żegnają n-li
9. Wręczanie kwiatów – uczniowie klas III

II Część artystyczna

Narrator I
Zakończenie roku szkolnego to ważny moment w naszym uczniowskim życiu .
Podsumujmy więć wyniki całorocznej pracy i sporządźmy bilans naszych sukcesów sukcesów porażek.

Narrator II
Czy pamiętacie pierwszy września , kiedy to ze smutkiem w oczach i rozpaczą sercu przekraczaliśmy po raz kolejny mury szkoły?
Z żalem myśleliśmy minionych wakacjach, a następne wydawały się tak odległe.
radośnie
Nic jednak nie trwa wiecznie! Czas na odpoczynek!

Narrator III
Odpoczynek należy się również naszym nauczycielom. Ich praca, trzeba przyznać, jest niezwykle trudna. Niejednokrotnie spędza im sen z powiek, a nasze niezbyt chwalebne uczynki oraz brak chęci do nauki, przyprawia ich o szybsze bicie serca.
Skruszeni prosimy o wyrozumiałość!
Niechaj przynajmniej dzisiaj będzie nam to wybaczone.
Bo jak mawiał Jan Kochanowski „ Rozum przy młodości- nigdy takiej obfitości”

Narratorzy razem
Zapraszamy na część artystyczną


Narrator I
Spokojnie , akcentuje pytanie

Czy wiecie jak trudno zostać uczniem?
Nie wystarczy samo chodzenie do szkoły. O nie !
Potrzebne jest jeszcze parę składników.
Oto dokładny przepis tworzenia.

Wchodzi uczennica w kuchennym fartuszku, na stole leżą różne kuchenne naczynia, słoiki z napisami, uczennica udaje, że robi ciasto.
Pod stołem model, który raz po raz pokazuje tworzona rękę, nogę, głowę itd.
Mówi jak o doświadczeniu naukowym

Uczennica:
Ubrana w fartuszek kuchenny, na stole leżą miski słoiki
Formowanie ucznia rozpoczyna się już w przedszkolu i kontynuowane jest w latach następnych. Początkowo nie trzeba wielu składników. Wystarczy nieco odwagi, doprawionej sporą dawką nieśmiałości, która w trakcie dalszej obróbki wyparowuje. Stopniowo dodajemy hojnie wyobraźni i wrażliwości, poczucia humoru i szczyptę złośliwości. Wlewając wciąż nową wiedzę, zaprawiamy systematycznością, łagodnie mieszając. Nie zapominamy o kaskadzie pomysłowości i sprytu. Doprawiamy to umiejętnością ściągania i zabiegania o lepsze stopnie, dodajemy dobry wzrok i słuch. Ciasto formujemy na kształt baran, osła, gęsi, cielęcia lub papugi. Wypiekamy następnie w temperaturze, jaką osiąga nauczyciel podczas furii przez 45 minut lekcji.
W trakcie pieczenia nie zapominajmy o nakłuwaniu cyrklem lub innym ostrym przyrządem szkolnym w celu wypuszczenia wody sodowej z głowy. Na koniec dekorujemy w miarę artystycznie, posypując odrobiną lizusowstwa i obłudy. Okładamy słodkimi uśmiechami, pozorami pilności i stekiem bezbrzeżnych kłamstw.
Podajemy to rodzinie, aby się cieszyła i społeczeństwu, aby się z tym męczyło!

Model wyłania się z formy śpiewając i przeciągając się
I co ja robię tu uuuuuu!

Chór innych modeli odpowiada;
Co ty tutaj robisz !

Model podchodzi do chóru i jednego ucznia zapytuje:
Model i Recytator I

Kto ty jesteś?- Uczeń młody
Czego pragniesz?- znów swobody
Gdzie się uczysz?- W Piątce sławnej
Czy ja skończysz?- Szanse marne
Czym twa szkoła?_ Trosk ojczyzną
Czym zdobyta?_ Krwią i blizną
Czy ja kochasz? – Ty żartujesz
O czym marzysz? – By mieć tróje.

Narrator I
A w naszej szkole, jak na arce Noego różne są gatunki rodzaju ludzkiego

Dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla zalogowanych!


Literka jest portalem stworzonym specjalnie dla nauczycieli. Znajdziesz u nas artykuły i materiały pomocne w pracy, porady prawne, aktualności ze świata oświaty.


Aby publikować własne materiały oraz otrzymać pełen dostęp do portalu , Zaloguj się.

Nie masz konta ? Zarejestruj się za darmo !