Plany dydaktyczne

Filtrowanie wyników według: Przedmioty Szkoły
Aby znaleźć interesujący Cię scenariusz kliknij odpowiedni filtr na górze lub skorzystaj z wyszukiwarki:
Szukaj
Bajka matematyczna dla kl. I «Czerwony Kapturek»
08 sierpień 2017
Ocena: brak

Bajka matematyczna dla dzieci jako przykład ciekawych i twórczych zajęć.

Czytaj dalej
praca dyplomowa z logopedii szkolnej i przedszkolnej
04 sierpień 2017
Ocena: brak

Terapia logopedyczna dziecka 6-letniego z dyslalią wieloraką.
Rodzaje dyslalii. Diagnoza logopedyczna. Program działań logopedycznych.
Metody wywoływania głosek. Przebieg terapii.

Czytaj dalej
Konspekt zajęć
05 lipiec 2017
Ocena: brak

Konspekt zajęć w grupie mieszanej - "Zwierzęta przygotowują się do zimy"

Czytaj dalej
Odwrócona lekcja «Prawo Coulomba. Przewodniki i izolatory.»
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Lekcja dotyczyła prawa Coulomba oraz przewodników i izolatorów. Uczniowie mieli poznać zależność siły wzajemnego oddziaływania ładunków od wartości ładunków i od odległości między ich środkami.

Czytaj dalej
Budowa atomu i jednostki ładunku elektrycznego.
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Scenariusz «odwróconej lekcji»

Lekcja dotyczyła budowy atomu i jednostki ładunku elektrycznego. Uczniowie mieli poznać cząstki, z których zbudowany jest atom i uzmysłowić sobie jego rozmiary oraz przestrzenie w nim panujące oraz skorelować wielkość atomów z różnorodnością substancji.

Czytaj dalej
ŚCIĄGA DO POWTÓREK Z FIZYKI
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Symbole, wzory — fizyka

Czytaj dalej
Zadania powtórzeniowe dla klas trzecich (gimnazjum)
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Zadania powtórzeniowe dla klas trzecich (gimnazjum) część I i II

Czytaj dalej
Ruch drgający
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Prezentacja fizyka - dział ruch drgający

Czytaj dalej
Arkusz oceny opisowej za I semestr w klasie pierwszej
16 czerwiec 2017
Ocena: brak

Przykładowy arkusz oceny opisowej po I semestrze klasy pierwszej

Czytaj dalej
Postawa ciała dziecka w wieku przedszkolnym
04 czerwiec 2017
Ocena: brak

Dla rozwoju psychoruchowego dzieci w wieku przedszkolnym charakterystyczna jest pewna prawidłowość: między 3 a 4 rokiem życia, podobnie jak między 5 a 6, tempo zmian rozwojowych jest na ogół umiarkowane. Wyraźne ich nasilenie, najintensywniejszy postęp procesów psychicznych i sprawności następuje w 5 roku życia tzw. «złoty wiek» dzieciństwa lub I apogeum motoryczności. Charakterystykę rozwoju dziecka przedszkolnego, dla uwypuklenia różnic młodszej (3- i 4- latki) i starszej (5- i 6- latki) grupy przedstawię tabelarycznie.

Czytaj dalej