Obecny czas: Pon Maj 02, 2016 12:40 pm

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Plan rozwoju zawodowego n-la dyplomującego się 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Cze 25, 2008 12:00 am
Post Plan rozwoju zawodowego n-la dyplomującego się
Witam wszystkich serdecznie!
Jestem nauczycielem wspomagającym w klasie integracyjnej (etat) oraz uczę jeszcze religii ( 4 godziny), czy na początku planu rozwoju piszę: Imię, nazwisko, dalej tylko n-l wspomagający czy również n-l religii i czy w planie mogę również uwzględnić to wszystko, co wiąże się z pracą katechety?
Czy plan rozwoju wygląda tak samo jak przed zmianą z 14 listopada 2007 i czy mogłabym prosić o wzór wniosku o rozpoczęcie stażu na dyplomowanego? Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam.

Śro Cze 25, 2008 7:22 pm
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Lip 07, 2003 12:00 am
Skoro masz kwalifikacje do katechezy - mozesz zadania z tego zakrsu uwzględnić w PRZ.
Na inne pytania znajdziesz odpowiedzi korzystajac z zasobów literki: Centrum awansu:
Poradnik mianujacego się, Poradnik dyplomujacego się, Wzory pism - menu z lewej strony - szukaj i korzystaj. Powodzenia.

Czw Cze 26, 2008 8:52 am
Awatar użytkownika

Czw Cze 26, 2008 9:40 am
Awatar użytkownika

Dołączenie: Pon Maj 29, 2006 12:00 am
W związku z tym, że z dniem 1 września 2008 r. zamierzam rozpocząć staż na nauczyciela dyplomowanego mam przed sobą zadanie - napisanie planu rozwoju zawodowego. Nie wiem jednak w jaki sposób zaplanować poszczególne kolumny tegoż planu. Moje wątpliwości wynikają z ostatnich zmian przepisów dot. awansu. Skoro do teczki wkłada sie tylko opisy i analizę spełnienia poszczególnych zadań (a nie jak było wcześniej: zaświadczenia, scenariusze, sprawozdania, itd.) to czy powinnam tworzyć kolumnę "sposób dokumentowania"? Przecież przy każdym zadaniu byłby ten sam sposób dokumentowania: "opis i analiza". Jakie w takim razie najlepiej utworzyć kolumny? Z góry dziękuję za odp. Pozdrawiam:)