Obecny czas: Sob Gru 10, 2016 1:14 am




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 27, 2006 12:00 am
Posty: 96
Post pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Mam już serdecznie dość tego awansu : :evil:

Podczas przygotowywania autoprezentacji mieszają mi się ciągle dwa punkty: paragraf 7 ust.2 pkt 2 umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych z paragrafem 7 ust.2 pkt 4. umiejętność zastosowania wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki i dydaktyki oraz ogólnych zagadnień z zakresu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w rozwiązywaniu problemów związanych z zakresem realizowanych przez nauczyciela zadań;
w obu opisuję prawie te same działania, skreślam, poprawiam itp., itd. Zauważyłam, że w swoim PRZ też powtarzałam się, na szczęście szanowny Dyrektor tego nie zauważył :wink:
Czy znajdzie się dobra dusza, która na chłopski rozum uświadomi mi różnicę oraz co konkretnie umieszczać w poszczególnych punktach? :oops:
Pozdrawiam wszystkie Literki .


Wto Lip 07, 2009 1:57 pm
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 27, 2006 12:00 am
Posty: 115
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Ja mam tak:
W punkcie 2:
Organizowanie konkursów i wyjść zgodnie z kierunkami rozwoju szkoły oraz potrzebami uczniów
Udział w lokalnych imprezach środowiskowych i konkursach
Uwzględnienie potrzeb
edukacyjnych uczniów mających trudności w nauce, uczniów dyslektycznych, zagrożonych dysleksją
Poszerzanie warsztatu pracy o nowe metody ,rozwijanie i doskonalenie umiejętności interpersonalnych
Obserwacja i analiza możliwości ucznia
Współpraca z rodzicami - np. zapraszanie rodziców do udziału w imprezach, dyżury konsultacyjne ...

W punkcie 4:

Zapoznanie się z programem wychowawczym szkoły i określenie swoich zadań
Współpraca z rodzicami w zakresie wspierania ich w działaniach dydaktyczno-wychowawczych
Realizacja zadań wychowawczych rozwiązujących różne problemy uczniów
Aktualizacja wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki, dydaktyki, pomocy społecznej, postępowania w sprawach nieletnich


Wto Lip 07, 2009 3:03 pm
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 27, 2006 12:00 am
Posty: 96
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Dziękuję infopolonistko :)
A gdzie umieściłaś integrowanie zespołu klasowego? Po mojemu i tu pasuje i tu...


Czw Lip 09, 2009 10:10 am
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 27, 2006 12:00 am
Posty: 115
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
No właśnie pasuje i tu i tu w zależności od działań. Więc myślę, że jako efekt może być uwzględniony w obydwu punktach.


Czw Lip 09, 2009 7:28 pm
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 27, 2006 12:00 am
Posty: 96
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Kochana jesteś :cmok:
Co prawda mój ukochany Pan Dyrektor uważa, że działania nie mogą się powtarzać w poszczególnych punktach, ale co mi tam, jak już powiem, to powiem :wink:


Czw Lip 09, 2009 7:42 pm
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Śro Wrz 10, 2003 12:00 am
Posty: 1752
Miejscowość: Hollyłódź
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Dyrektor ma rację, gdyby hipotetycznie jakieś działanie pasowało we wszystkich punktach, jednym działaniem obskoczyłabyś 5 wymagań...

_________________
Jutro będzie lepiej...Image


Czw Lip 09, 2009 7:53 pm
Profil YIM
Awatar użytkownika

Dołączenie: Nie Sie 27, 2006 12:00 am
Posty: 96
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
-joanna- napisał(a):
Dyrektor ma rację, gdyby hipotetycznie jakieś działanie pasowało we wszystkich punktach, jednym działaniem obskoczyłabyś 5 wymagań...



hehehe, aż tak błyskotliwa nie jestem :lol:


Czw Lip 09, 2009 8:08 pm
Profil
Awatar użytkownika

Dołączenie: Wto Cze 27, 2006 12:00 am
Posty: 115
Post Re: pomóżcie w różnicowaniu punktów w paragrafie 7 :)
Działanie rzeczywiście nie może się powtarzać. Ale akurat integracja zespołu klasowego to tak szerokie pojęcie i myślę, że jako efekt innych działań, np. stosowania metod aktywizujących lub organizowania wycieczek może się powtórzyć. Więc może wpisać to jako efekt w którymś punkcie, a nie jako samo działanie.


Pią Lip 10, 2009 8:26 am
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
aktualizacja stron internetowych