Odwrócona lekcja «Prawo Coulomba. Przewodniki i izolatory.»
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Lekcja dotyczyła prawa Coulomba oraz przewodników i izolatorów. Uczniowie mieli poznać zależność siły wzajemnego oddziaływania ładunków od wartości ładunków i od odległości między ich środkami.

Czytaj dalej
ŚCIĄGA DO POWTÓREK Z FIZYKI
02 lipiec 2017
Ocena: brak

Symbole, wzory — fizyka

Czytaj dalej
Co wiesz o Układzoe Słonecznym?
16 luty 2011
Ocena: 4

Projekt: Co wiesz o Układzie Słonecznym?

I. Założenia i cele projektu:

Nauczanie fizyki winno odbywać się poprzez kształcenie wielostronne. Uczeń powinien być wszechstronnie aktywizowany oraz przygotowany do samodzielnego dążenia do poznania prawdy naukowej. Dzięki stosowaniu różnych metod nauczania, nauczyciel może kierować rozwojem ucznia. Powinien jednak pamiętać, że metody powinny być dobrane dla każdej klasy czy grupy uczniów tak, aby przynosiły pozytywne efekty. Jedną z ciekawszych metod jest metoda projektów. Jest to metoda, która rozbudza u ucznia aktywność intelektualną, rozwija umiejętność pracy w grupie, chęć poszukiwania, porządkowania i wykorzystywania informacji z rożnych źródeł.

Czytaj dalej
Program i plan pracy koła fizycznego
16 styczeń 2010
Ocena: 5

Jestem nauczycielem z ponad dziesięcioletnim stażem. Chciałam podzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą z innymi nauczycielami dopiero zaczynającymi przygodę z fizyką. Mam nadzieję, że program się spodoba i każdy z nauczycieli znajdzie w nim coś dla siebie.

Czytaj dalej
Ścieżki edukacyjne w FIZYCE
29 czerwiec 2006
Ocena: brak

Międzyprzedmiotowe ścieżki edukacyjne są ważnym uzupełnieniem wiedzy uczniów zdobywanej w trakcie realizacji poszczególnych przedmiotów. Jednocześnie ścieżka zawiera pewne dziedziny wiedzy, których nie można przypisać jednemu przedmiotowi.

Czytaj dalej