- Rysowanie osi symetrii niektórych figur geometrycznych w kl. VI
- 29 maj 2013
- Ocena: brak
Konspekt tej lekcji stworzyłam wówczas gdy dowiedziałam się, że moje zajęcia przyjdzie obserwować przedstawiciel kuratorium. Głównym celem obserwacji była praca w grupach i praca indywidualna oraz wzajemna pomoc uczeń — uczeń, które miały być zrealizowane w trakcie jednostki lekcyjnej.
Czytaj dalej- Wyrażenia algebraiczne
- 20 maj 2013
- Ocena: brak
W klasie 6 wyrażenia algebraiczne sprawiają uczniom trudność, ponieważ są to dla nich pierwsze abstrakcyjne tematy z algebry. Należy jednak pamiętać, że dobre zrozumienie wyrażeń algebraicznych jest wstępem do rozwiązywania równań.
Czytaj dalej- Jak rysować ostrosłupy i graniastosłupy?
- 20 maj 2013
- Ocena: brak
Uczniowie często mają problem z prawidłowym rysowaniem figur przestrzennych. Trudno im wyobrazić sobie figurę przestrzenną na płaszczyźnie. Aby ułatwić im to zadanie wyjdźmy z nimi na boisko szkolne w słoneczny dzień i pozwólmy wybrać cień, który najlepiej przedstawi wybraną bryłę.
Czytaj dalej- Pole powierzchni graniastosłupa prostego
- 14 kwiecień 2013
- Ocena: brak
Konspekt lekcji dotyczący pola powierzchni graniastosłupa prostego w kl. 6. Do podrecznika Matematyka z plusem. GWO, 2007.
Czytaj dalej- Kto szybciej, kto lepiej? — wyścigi matematyczne
- 29 maj 2012
- Ocena: 5
W taki sposób przeprowadziłam kilka lekcji powtórzeniowych (zmieniając tylko zestawy zadań), na których zaangażowanie uczniów (nawet tych średnio zainteresowanych matematyką) było duże.
Czytaj dalej- Wyrażenia algebraiczne
- 05.20.13, 23:52
- Przeczytaj
- Jak rysować ostrosłupy i graniastosłupy?
- 05.20.13, 23:06
- Przeczytaj
