Program terapii pedagogicznej
29 maj 2017
Ocena: brak

Chciałam się z Państwem podzielić opracowanym, ramowym programem do zajęć korekcyjno — kompensacyjnych.

Czytaj dalej
Korygowanie wad postawy - ćwiczenia grup mięśni
07 luty 2012
Ocena: brak

Pracuję z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie w ZS nr4 im. J. Korczaka w Lublinie. W szkole uczą się dzieci na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Prowadzę z uczniami zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej (obecnie po nowelizacji ustawy nazwane: korygowanie wad postawy). Do mojej pracy wykorzystuję program pracy napisany przeze mnie, IPET-y, a także na podstawie «Atlasu ćwiczeń korekcyjnych» S.Owczarka, napisałam ogólny zestaw ćwiczeń grup mięśni, które są konieczne do korygowania poszczególnych wad postawy.

Czytaj dalej
Plan Pracy Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej w Łęgu Przedmiejskim
16 listopad 2011
Ocena: brak

Witam,

chciałabym podzielić się z Państwem opracowanym przez mnie planem pracy samorządu uczniowskiego.

Opiekunem samorządu jestem już 11 lat. Publikowany tu plan jest wynikiem wieloletniej pracy i doświadczenia jako opiekun samorządu.

Życzę miłej pracy,

Edyta Prusaczyk

Czytaj dalej
Sprawozdanie z realizacji programu autorskiego pt.:«Somatognozja — poznajemy swoje ciało»
25 listopad 2010
Ocena: brak

W pracy z osobami upośledzonymi umysłowo w stopniu głębokim, trzeba nieustannie poszukiwać właściwych działań, metod i form pracy, rozwijać własne umiejętności i kompetencje.

Pragnę podzielić się z Państwem własnymi spostrzeżeniami dotyczącymi mojego programu autorskiego, którego elementem innowacyjnym stała się metoda H.Wintreberta, wzbogacająca ofertę oddziaływań terapeutycznych w zakresie somatognozji, jak również ucząca relaksacji i kontroli nad własnym ciałem.

Czytaj dalej
Indywidualny program zajęć edukacyjnych dla uczennicy niepełnosprawnej intelektualnie w stopniu umiarkowanym
27 wrzesień 2010
Ocena: brak

Program powstał w wyniku potrzeby jaka zaistniała, gdy w klasie integracyjnej pojawiła się dziewczynka niesprawna intelektualnie w stopniu umiarkowanym. Napisanie programu bardzo ułatwiło mi codzienną pracę w klasie z dziećmi o bardzo zróżnicowanych dysfunkcjach.

Czytaj dalej