Bank scenariuszy

Opinia o uczniu

Data dodania: 2010-10-26 15:22:30
Autor: Marta Gaweł

Opinia do poradni psychologiczni— pedagogicznej dotyczaca absolwenta szkoły


Dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla zalogowanych!


Literka jest portalem stworzonym specjalnie dla nauczycieli. Znajdziesz u nas artykuły i materiały pomocne w pracy, porady prawne, aktualności ze świata oświaty.


Aby publikować własne materiały oraz otrzymać pełen dostęp do portalu , Zaloguj się.

Nie masz konta ? Zarejestruj się za darmo !


Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł

Opinia o dziecku  

…………………. urodzony ………………………..

zamieszkały w………………….

w roku szkolnym…………… uczęszczał do klasy……….

…………. jest absolwentem Szkoły Podstawowej……………………………..

Ukończył szkołę z ze średnią 4,09 i oceną nieodpowiednią z zachowania. Był uczniem przeciętnym pod względem dydaktycznym. Wyniki w nauce………. były na pograniczu oceny dostatecznej a dobrej. Sprawdzian po klasie szóstej napisał na 27 z 40 możliwych do uzyskania punktów. Uczeń zazwyczaj był przygotowany do zajęć i miał odrobione prace domowe. Najwydajniej i najszybciej pracował na informatyce i matematyce.……… lubił  uczestniczyć w zajęciach kółka matematycznego. Fascynował go sport i zajęcia wychowania fizycznego. Słabszy był z języków: angielskiego i niemieckiego. Jego frekwencja była zadowalająca. Na koniec roku szkolnego miał 89 godzin opuszczonych z czego 27 nieusprawiedliwionych.

…………… w czasie zajęć, potrafił pracować w szybkim tempie. Niestety nie zawsze był zainteresowany lekcją. Nie miał problemów z koncentracją uwagi, lecz z motywacją do pracy. Swoim zachowaniem utrudniał prowadzenie zajęć lekcyjnych. Potrafił głośno wyrażać swoje uwagi w stosunku do innych uczniów, często używając wulgarnego słownictwa. Często zajęty był przeszkadzaniem innym i popisywaniem się przed kolegami. Bywały lekcje, na których przejawiał swoją aktywność. Wyrywał się do odpowiedzi wtedy, gdy nie był pytany. Znał, lecz naumyślnie nie respektował norm obowiązujących w szkole. 

Był pewny siebie i arogancko odnosił się do nauczycieli. Nie reagował na polecenia, często zachowywał się niekulturalnie. Często zdarzyło mu się obrazić nauczyciela słowem, bądź opryskliwie odpowiedzieć na zadane pytanie. Często stosował agresję werbalną. Nie był szczególnie lubiany przez klasę. Dziewczęta reagowały bardzo emocjonalnie na złe zachowanie…………… Niektórzy chłopcy, również demonstrowali swoje niezadowolenie z faktu, że nie mogą się uczyć. Uczeń nie miał przyjaciela w klasie, ale kilku dobrych kolegów„do rozrabiania”. Stosował agresję werbalną w stosunku do rówieśników. Konflikty rozwiązywał   w sposób siłowy. Często dochodziło do bójek z uczniami klasy VI a, ale nie tylko. Pod koniec roku szkolnego pobił chłopca z innej klasy VI d  i złamał mu nos.

Współpraca z domem rodzinnym układała się dobrze. Rodzice interesowali się jego nauką i zachowaniem. Chodzili, w miarę systematycznie na zebrania rodzicielskie. Bywali na comiesięcznych konsultacjach z nauczycielami uczącymi dziecko oraz na spotkaniach indywidualnych z wychowawcą. Problemy mające miejsce w szkole były na bieżąco wyjaśniane w obecności ucznia i rodzica, lecz wyraźnie nie było widać poprawy w zachowaniu dziecka. W ubiegłym roku szkolnym matka została zapoznana z faktem, iż syn   pali papierosy. Szkoła podjęła różne formy pracy z uczniem. Odbywały się rozmowy wychowawcy w obecności pedagoga szkolnego, rodziców ucznia, innych rodziców,  policjanta — dzielnicowego oraz rozmowa dyscyplinująca z dyrekcją szkoły.

 

Data………………………

…………………………………

nauczyciel wychowawca

 

Opracowała: Marta Gaweł






Powrót | Do góry