Pałac Królowej Śniegu- technika collage

Data dodania: 2010-05-06 08:57:37
Autor: Agnieszka Bizoń

Poniżej prezentuję konspekt zajęć świetlicowych dotyczących wykorzystania techniki collage’u.


Dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla zalogowanych!


Literka jest portalem stworzonym specjalnie dla nauczycieli. Znajdziesz u nas artykuły i materiały pomocne w pracy, porady prawne, aktualności ze świata oświaty.


Aby publikować własne materiały oraz otrzymać pełen dostęp do portalu , Zaloguj się.

Nie masz konta ? Zarejestruj się za darmo !


 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń

 

Pałac Królowej Śniegu- praca plastyczna techniką collage’u.

Cele:

-          uczniowie określą cechy pałacu Królowej;

-          poznają technikę colleag’u;

-          poznają, jak można wykorzystać nietypowe materiały plastyczne.

-          

Metody: praca z tekstem, ćw. praktyczne.

 

Formy: zbiorowa przez działalność percepcyjną, indywidualna przez działalność wytwórczą.

 

Pomoce:  książka H. Ch. Andersena„Baśnie”, papier, klej, kawałki celofanu, folii aluminiowej i spożywczej.

 

Przebieg zajęć:

Nauczyciel czyta fragment baśni H. Ch. Andersena Królowa Śniegu opisujący pałac królowej.

Następnie dzieci analizują przeczytany fragment opowiadając jak wyglądał pałac, co zapamiętały, nauczyciel może uzupełniać opis. Potem prosi dzieci aby spróbowały wykonać pałac naklejając na papier kawałki celofanu, alumfolii i folii spożywczej. Po wykonanej pracy dzieci prezentują swoje prace.

 

Dane autora: Agnieszka Bizoń






Powrót | Do góry