Złote sztabki od Haribo rozdane

Nagrody w konkursie organizowanym przez firmę Haribo z okazji 90. urodzin Misia zostały rozdane. 50 gramowe sztabki złota powędrowały do Częstochowy, Tomaszowa Mazowieckiego oraz Nysy.

W piątek, 14 grudnia br. w siedzibie firmy Haribo przy ul. Górczewskiej w Warszawie odbyło się wręczenie głównych nagród laureatom konkursu z okazji 90. urodzin Misia Haribo. Zadanie uczestników polegało na złożeniu jak najciekawszych życzeń sympatycznemu niedźwiadkowi i przesłaniu ich smsem na wskazany w regulaminie numer lub za pośrednictwem formularza na stronie konkursowej. Zgłoszenia można było rejestrować od 1 września do 31 października. 

Autorami trzech najlepszych życzeń, laureatami konkursu zostali: Pan Henryk z Częstochowy, Pani Katarzyna z Tomaszowa Mazowieckiego oraz Pan Przemysław z Nysy. Zwycięzcy otrzymali 50 gramowe sztabki złota oraz pamiątkowe dyplomy. W imieniu organizatora konkursu nagrody wręczyła Pani Maria Kochalska, członek zarządu Haribo
Sp. z o.o.

Ponadto, codziennie w trakcie trwania konkursu organizator wyłaniał Laureata dnia, do którego trafiała złota zawieszka «Miś». Nagrodzone życzenia zostały opublikowane na stronie internetowej dedykowanej akcji: www.wygrajzharibo.pl.

Informacje o firmie:
HARIBO to istniejący od 1920 roku producent najbardziej znanych na świecie żelków, pianek i gum rozpuszczalnych. W swojej ofercie posiada kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Chamallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 21 fabrykach na świecie, a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 100 milionów Złotych Misiów.

W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Jak pokazują badania przeprowadzone w Polsce w lipcu 2011 roku przez Millward Brown SMG/KRC, Haribo jest zdecydowanie najczęściej wymienianą spontanicznie marką żelków. 85% respondentów, w których rodzinie kupuje się żelki, deklaruje, że zna markę Haribo. Spośród tych osób najwyższy odsetek (71%) jako produkty regularnie kupowane wskazuje właśnie słodycze Haribo. Niezmiennie firma Haribo pozostaje również liderem w rocznej sprzedaży wartościowej i ilościowej, zarówno w kategorii żelków, jak i pianek (Badanie Nielsen, Październik 2011-Wrzesień 2012).

Warto podkreślić, że przy produkcji słodkości HARIBO stosowane są wyłącznie naturalne koncentraty owocowe i roślinne, które nadają żelkom HARIBO przepiękne, żywe kolory oraz wyjątkowo soczysty smak. Potwierdzeniem najwyższej jakości i innowacyjności produktów HARIBO są również nagrody przyznawane firmie rokrocznie w konkursach konsumenckich i branżowych. W 2011 roku Złote Misie, Złote Misie z Sokiem, Wummis i Dinosaurier oraz guma rozpuszczalna MAOAM Sour otrzymały tytuł «Produktu Roku Innowacja 2011», a żelki HARIBO Wummis 200 g zostały wyróżnione w konkursie «Perły Rynku FMCG 2011».

Firma angażuje się w wiele inicjatyw społecznych. Zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu wspiera rozwój talentów i pasji sportowych wśród dzieci i młodzieży, a także realizuje od 2007 r. unikatowy projekt edukacyjny – AKADEMIA MISIA HARIBO. Celem tego długoterminowego programu jest łączenie zabawy z edukacją, a tym samym zwiększenie zaangażowania dzieci w naukę. Akademia zachęca rodziców oraz wychowawców do kreatywnych zabaw z dziećmi, popularyzując ideę wczesnej edukacji w społeczeństwie. Więcej informacji na www.haribo.com

Kontakt dla prasy:
Joanna Michalczyk, JBcomm                          
tel.: (22) 823 04 11       
e-mail: joanna.michalczyk@jbcomm.pl 

Marzena Sadurska, HARIBO
tel.: (22) 532 40 64
e-mail: marzena.sadurska@pl.haribo.com